سرگذشت دابل اس ب طور خلاصه


عشقم دابل اس و کیم هیونگ جون

این وبلاگو زدم تا هرچه زود تر دابل اس برگرده ب امید اون روز فایتینگ!

خانـ ه ? ل?نـ ک ? ا?م?ـ لـ ? پروفا?ـ لـ ? طـراح

کیم هیون جونگ:
"من از دخترایی خوشم میاد که زیبا.باملاحظه.پاک و مهربون باشن و به عنوان یه دوست خوب بتونی روشون حساب کنی"
دخترای کره ای مورد علاقه هیون
 
Lee Hyori
 
Jeon ji hyun
 
Hwang bo
 
حالا ژاپنی
 
Takeuchi yuko
 
و آمرکایی
 
Angelina jolie
 
هیو یونگ سنگ
 
"من دخترایی رو دوست دارم که با نمک.باهوش و فهمیده باشن و راحت بشه باهاشون ارتباط برقرار کرد"
کره ای ها
 
Song hye gyo
Moon geun young
 
Sung yuri
 
Kim taeyeon
 
ژاپنی
 
Fujimoto miki
 

کیم کیو جونگ:
 
"من دختری رو می پسندم که خوش قلب و مهربون باشه و لبخندپاک و خالصی داشته باشه...از دخترایی که موی کوتاه و صورت گرد دارن خیلی خوشم میاد"

کره ای
 
Yoobin
 
Oh se jung
 
Kim tae hee
 
ژاپنی
 
Yui
 
پارک جونگ مین:
 
"من دختری رو دوست دارم که راحت بشه باهاش کناربیای...یه نفر که باهاش احساس خوشحالی بکنم...مثل یه دوست برام باشه...یه نفر مثل خودم!!!!!!"

کره ای
 
Go so young
 
آمریکایی
 
Jessica alba
 
کیم هیونگ جون:
 
"من از دختری خوشم میاد که مستقل باشه!و نسبت به کاری که انجام میده مصمم و جدی باشه"

کره ای
 
Boa
 
Han ga in
 
Park ye eun
 
ژاپنی
 
Ueto aya
 
آمریکایی
 
Cameron diaz


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ... ادامـ ه حرفـامـ ...
+ یک شنبه 31 خرداد 1394برچسب:ss501,دابل اس,چیست,, ساعت 14:52 بـ ه قـلمـ kim so yeun



?ـالب و ?دهاے ?ره اے - دابل اسے